tirsdag 27. mars 2012

Friskt vann!

 Jodaså... 
Prøver meg på litt interiørblogging med det samme
jeg er igang med litt blogging igjen.

Jeg var nemlig på Tine K -kveld på Ostehuset; 
jeg som så mange andre interiørinteresserte.


Da fikk denne vannkaraffelen bli med meg hjem. Jeg har nemlig lagt merke til vannkaraflene på Ostehuset, 
men ikke visst det var Tine K. sine.


Med noen mynteblader i vannet, blir det ekstra friskt!


PS. Lurer du på hvorfor det ligger akkurat kaffekapsler ved vannkaraffelen? Bare fordi de var brune, og det passet jo litt fint med brunt siden glasset er brunt... Hehe, har en vei å gå når det gjelder interiørstyling :-)


3 kommentarer:

  1. Fin karaffel! God kaffe! :)

    SvarSlett
  2. Synest du løyste dette på ein framifrå måte eg, Kissa :) Veldig fin karaffel, og fine bilder. Og no har me jo fina veret her også, herlig-herlig!

    SvarSlett
  3. Jeg er veldig glad i enkle former og synes karaffelen var fin:)
    Og jeg så ikke noe merkelig med kaffekapslene i det hele tatt,
    mulig jeg er litt blogg-påvirket;D
    Herlige bilder, og deilig med sol - dere er heldige:)

    Ha en fin kveld og ei fortsatt god uke kjære du,
    god klem:)

    SvarSlett

Tusen takk til deg som legger igjen en hilsen ☺