torsdag 29. mars 2012

"Bloggeplante"


Jeg fikk med mer flere ting fra Tine K.-kvelden på Ostehuset. 
Til og med en "bloggeplante" 
som jeg altså har sett avbildet i en haug med blogger.
Jeg aner ikke hva denne stygg-fine planten heter, men kul er den. I en krukke fra Tine K.



Med mye vann og næring skal den nok bli bittelitt grønnere
sa damen fra "Sølvberget blomster" 
som gav meg denne planten for 
"en slikk og ingenting".




P.S. Er du i Stavanger, bør du ta turen til 
Ostehuset 
BÅDE for å spise deilig mat, og 
IKKE MINST for å nyte lekkert interiør. 
Spesielt har jeg sansen for Ostehuset øst som holder til i et gammelt fabrikklokale. Ta en titt HER for mer informasjon om dette bakeriet, denne cafeen, restauranten, cateringfirmaet og interiørbutikken som også har søndagsåpent.

4 kommentarer:

  1. Sikkert fin den planten ja, trodde ikke de trengte vann i det hele tatt jeg:) De ser jo så tørrkvistaktige ut:) Lykke til, vil gjerne se den grønnere jeg:)
    Må besøke Ostehuset hvis jeg kommer til Stavanger engang:)

    klem Trine:)

    SvarSlett
  2. Vittig hvordan noen blomster og planter er mer bloggbare enn andre...! Men sånn er det gitt: )
    Tusen takk for müsli-oppskrift i innlegget under. Tro om jeg klarer å lage en lavkarbovariant uten melet?! Kanskje jeg kan bruke mandelmel, eller kokosmel? Skal en runde på lavkarbokjøret igjen nå nemlig...litt for vektas skyld og litt for helsas skyld!!

    Ha en god uke!
    -Kristin-

    SvarSlett
  3. Sjå der ja :) Eg tenkte meg ein tur på Ostehuset i lag med gode kolleger til lunsj i morgon, om det blir i byen eller øst det veit eg ikkje enno, har prøvd å reservera bord. Gleder meg gjer eg, og veit nett kva mat eg skal ha - og ikkje utenkelig at eg får med meg litt Tine K heim.

    Takk for fine ord, Kissa :) Blir så glad vettu!

    God helg fining! Klem Eli

    SvarSlett
  4. Hehe - den er styggfin ja, og veldig bloggbar! Mener den heter corocia, men er ikke helt sikker.
    Jeg har litt lyst på en selv, men jeg tror jeg skal la være.
    Jeg og planter er ikke verdens beste kombinasjon;)

    Håper du får en knallfin fredag og ei god helg,
    varm klem:)

    SvarSlett

Tusen takk til deg som legger igjen en hilsen ☺