lørdag 18. februar 2012

Varmepute i bruk

Jeg lovet dere meg selv å lage et innlegg der varmeputen jeg fikk fra "Ut i det fri - Kristin" 
er i bruk... 
Vi er veldig lite ute på tur for tiden, 
men den HAR vært i bruk, 
så her kommer et ikke særlig bloggbart bilde, 
men dog et bevis!
(den røde dingsen hun har i hånden, og den virket veldig godt!)

Hvor er vi her da?


Når du først har tatt en titt på dette bildet, legger du kanskje merke til fargekombinasjonene? 
Det har nemlig slått meg at "alle" er så flinke til å tenke helhet; bloggere i særdeleshet!
Passer du på at klærne matcher ryggsekken, kofferten, paraplyen eller hva det må være? 
Eller sørger du for å kjøpe ting i slike farger som kan kombineres med alt? 


5 kommentarer:

  1. Jeg vil gjerne MATCHE, men er ikke flink nok til å tenke gjennom hva jeg kjøper FØR jeg kjøper noe, så det blir aldri helt klaff nei..

    Men sånn egentlig er jeg mest imponert over dem som klarer sette sammen sakene sine og seg selv i en herlig mix, der ikke alt nødvendigvis matcher, men det er en sammenheng likevel..

    Klarer ikke se hvor snuppa di er på bildet, sikkert et kaldt sted? Oslo?

    SvarSlett
  2. Ja, enig med deg i det med sammenheng i mixen! Og så kjenner jeg også noen som passer på at hele familien matcher når de er ute sammen. Der er jeg iallefall ikke, sel vom jeg gjerne vil matche i mitt eget lizzm...

    SvarSlett
  3. Så for meg du var på skitur rundt Sognsvann, da du var i Oslo, og delte varmeputer med Olav Thon... Men rett skal være rett, du er ute, og varmeputa er i bruk :D Flink jente :) Bildet: tatt på flyplassen? Oslo?
    Klærne matcher, self! :) svart passer til svart - og sprita opp med litt grått... :D Hihi, skulle nok vært flinkere til å bruke farger, matche og sette dette rett sammen...
    Ha en fortsatt fin helg! ♥

    SvarSlett
  4. Jeg er utrolig dårlig til å matche, faller i impuls-kjøp-fella hver gang. Og når jeg er ute og reiser er alt et herlig kaos av farger. Jakke, sko og veske kan være nært nok til å se noenlunde vettugt ut men tilføy en koffert/bag og gjerne en sekk også så er jeg en herlig "mess"
    Og for sikkerhets skyld så er min trillebag en merkelig rødfarge og umulig å matche med noe...

    Kjenner heller ikke igjen stedet, men siden Kristin over her snakker om Sognsvann så satser jeg på en plass i Oslo;-) Godt å ha noe å varme fingrene på i kulden i alle fall:)

    God klem til deg,
    Hanne:)

    SvarSlett
  5. Her er vi altså utenfor Operahuset i Oslo :-)

    SvarSlett

Tusen takk til deg som legger igjen en hilsen ☺