onsdag 25. januar 2012

Pakke med håndskrift

Kan tro det var gøy å få pakke i posten i dag!
Pakke med håndskrevet navn og adresse.
Pakke som var adressert meg.



Fordi jeg gjettet riktig
i konkurransen inne hos 



Og nå skal hun få også meg ut på tur, 
for jeg har fått to 
"varmepude der kan bruges igen og igen og igen..." 
Varmeputer som passer til utebruk.


Så muligens jeg nå må bruke den inspirasjonen hun har gitt meg
til å labbe ut på tur
uansett vær, vind, lys eller mørke,
for å nyte middagsmat 
eller kveldsmat
eller bare å samle frisk luft.
Jeg vil bli en utegris!

 Og til slutt en liten utfordring til meg selv: 
snart skal det komme et blogginnlegg der varmeputene er i bruk! 

Tusen takk, Kristin!

12 kommentarer:

  1. Eg veit kor du kan labba, Kissa :) Ein tur til Tonje, Dagdrømmeren, for der skal me ha bloggtreff 15. mars. Her kan du melda deg på:

    http://frydfroken.blogspot.com/2012/01/fabelaktig-bloggtreff-hos-dagdrmmeren.html

    Klem ELi

    SvarSlett
    Svar
    1. Så snill du er, Eli! Takk for tipset. Skal tenke på det, men syns fremdeles det er litt nifst. Jeg har vært lite flink til å inkludere meg i det fellesskapet som har oppstått, så da blir det litt nifst denne gang også...

      Slett
  2. Så at du vant ja.
    Og jeg ble helt varm av misunnelse!

    neeeida,vel fortjent nå som du skal bli utegris!
    (du er vel en av dem som slipper friminuttsvakter også du? heldig!)

    Ut på tur,aldri mer sur!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, slipper ikke helt unna de. Har 25% undervisning også, så jeg følger litt med da. Men det passer liksom aldri med de der vaktene...

      Slett
  3. Gratulerer med flott gevinst:) Utegriser er "alrighte dyr";)
    Klart du må på bloggtreff:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  4. Hipp hurra for deg som vant! Gu, blei litt stressa da jeg så den litt rart innpakka/tepia pakken på bloggen din nå, men du har jo laget det veldig fint til! Glad for at du blir inspirert til å komme deg "ut i det fri... ;) Ser frem til innlegg med varmeputer! God klem!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ånei, ikke rart i det hele tatt! For jeg ville gjort det på samme måten :-)

      Slett
  5. ja, nå må du bare komme deg ut på tur!
    Smarte de der!

    Grattis med premie!

    SvarSlett
  6. Gratulerer med premien!
    Deilig å ha når en skal ut på tur!

    Ha en fin dag
    Klem

    SvarSlett
  7. Grattis! Stas med pakke:)

    SvarSlett
  8. Gratulerer med premie,
    gleder meg til turinnlegg;-)

    SvarSlett
  9. Hei kjære du:)

    Gratulerer til deg på morsdagen,
    god klem til deg:)

    SvarSlett

Tusen takk til deg som legger igjen en hilsen ☺