torsdag 29. desember 2011

Alenetid

Hva er vel bedre
etter mange, lange og tunge julemiddager;
når vinden uler rundt hjørnene,
 nesa er tett
og halsen tjukk. 
go
kroppen tung og lat....

enn å stikke beina ned i gode tøfler
lage seg litt ingefær-te med honning
finne fram pledd,
nytt ukeblad,
planlegge nytt strikkeprosjekt;
alt helt 
alene!

Og innimellom så tikker det inn nye ord fra gode bloggevenninner
som har gitt meg dilla på Wordfeud!



Tiden fyker! 
Men hva gjør vel det når en har god tid?

Når dosen med familieselskaper er over, er det ikke så verst å bare være (nesten) alene!


8 kommentarer:

  1. Høres ut som vår helsetilstand er noenlunde den samme...så god bedring til oss begge: )
    Hørtes ut som en fin kveld for en husmor og mamma som har det verste av julestria og det meste av julebesøk bak seg: ) Kos deg!! KLEM!

    SvarSlett
  2. Åhhh, så herlig... heeeelt alene...
    Har sett noen skriver om Wordfeud... hmmm, det så ikke lett ut... er det litt som scrabble? eller kryssord?
    Nyt kvelden alene, og god bedring!
    Klemz :)

    SvarSlett
  3. Hei på deg, tantå :) Eg har ikkje prøvd wordfeud enno, men har ein betre halvdel som er ganske hekta... Hadde gjerne prøvd eg også då, men ser ikkje ut for at eg kan legga det til på min mobil, eg er vel ein av dei veldig få som ikkje har fått Iphone enno.

    Ser at du har fine dagar, så bra! Håper at resten av 2011 behandlar deg godt, og så gleder eg meg til å sjå deg att i 2012 ein eller annan gong.

    Klem ELi

    SvarSlett
  4. forkjøla du også?
    jeg ble selvfølgelig skikkelig forkjøla lillejulaften, og var ganske ille julaften. Typisk meg, blir alltid syk når jeg har fri!

    og du...aaaaaaaaah WORDFEUD!!!!!!
    så ENKELT var det å hekte meg, det tok vel cirka 10 sek.

    Så takk, og god natt sweet❤:)

    SvarSlett
  5. Godt å trekke seg litt tilbake når det har vært mye folk rundt en :) Her er det også rolige dager akkurat nå :)

    Klem Linnea

    SvarSlett
  6. Godt nyttår! Kos deg masse på årets siste dag:-)
    Klem fra Annfrid
    Håper vi møtes igjen i 2012:-)

    SvarSlett
  7. Hørtes helt perfekt ut! Har blitt hekta på wordfeud jeg også :)

    Ønsker deg og dine et fantastisk godt nytt år! så kjekt å bli kjent med deg i året som var!
    Klem Tonje

    SvarSlett
  8. Godt nyttår til deg kjære du:)
    I morgen er det hverdag for meg igjen,
    litt godt men sliter med motivasjon for å få lagt meg;-)
    (tenk om jeg går glipp av noe;-)

    Håper 2012 blir alt du ønsker, og at det nye året gir deg mange gode dager.
    Varm klem fra Hanne:)

    SvarSlett

Tusen takk til deg som legger igjen en hilsen ☺