mandag 31. januar 2011

Jeg liker faktisk nelliker!

Jepp! Det gjør jeg! Til nå har jeg vel aldri sett noen interiørbloggere som pynter med nelliker, så da er jeg vel ikke noen interiørblogger... og heller er det ikke særlig in med nelliker, men jeg liker de. Kanskje det har med utholdenhet å gjøre også her? De står jo riktig lenge. Ikke behøver jeg å sette de kaldt heller, så da slipper jeg å ergre meg over blomster som har stått kaldt og mørkt i en uke uten at jeg har sett dem.
Vel og merke liker jeg ikke nelliker med lange stilker stående i høye vaser, så jeg kutter dem kraftig.



Ser ut som en liten rose igrunnen.



3 kommentarer:

  1. Kanskje du starter en trend nå..... :-)
    Heie på nelliken! Liker grønne lange jeg da.
    wenche

    SvarSlett
  2. Jeg digger nellik, så da er vi to! Ikke med farger, da. Bare hvite.....hihihi, du vet meg....

    SvarSlett
  3. Jeg liker ikke nellik... det er død og begravelse for meg, jaffal de hvite. Mutti.

    SvarSlett

Tusen takk til deg som legger igjen en hilsen ☺